Herkesin ya da en azından büyük çoğunluğun başvurularını onayladıklarını biliyorum. Ama gitmeye değer mi diye düşünmedim değil . Kaliteli bir ajans mıdır ?





https://www.r10.net/sorum-var/205865...apmaliyim.html