Genel olarak bu tarz ajanlardan uzak durun gideceksiniz fotoğraf çekim altında para ödeyeceksiniz sonra en fazla figüran olarak gönderirler
Para isteyecekler çekim için
Hocam beni aradılar ve aradıklarında ücret istemeyeceklerini belirtmişlerdi. Mesajda da öyle yazıyor ama bilemedim siz ne dersiniz bu konu hakkında