ilyasutkum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Genel olarak bu tarz ajanlardan uzak durun gideceksiniz fotoğraf çekim altında para ödeyeceksiniz sonra en fazla figüran olarak gönderirler
CouRaege adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Para isteyecekler çekim için
Hocam beni aradılar ve aradıklarında ücret istemeyeceklerini belirtmişlerdi. Mesajda da öyle yazıyor ama bilemedim siz ne dersiniz bu konu hakkında