Selam arkadaşlar,
6 mayısta birliğe teslim olucam yemin töreni cuma günü oluyor öyle bir şart varmış galiba, bizim yemin töreni tarihi de 31 mayısta gözüküyor ama 31 mayıs çarşambaya denk geliyormuş. Nasıl olur sizce bilgisi olan var mıdır?
Acemi er askerlik hk.
8
●234
- 02-05-2023, 23:44:22
- 02-05-2023, 23:50:1826 mayıs cumaya denk geliyor benim düşüncem 26 olur, sen neden 20 dedin ki yani varsa bilgin aktarır mısınrootbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-05-2023, 01:20:51Bedelli askerlikmiş hocam ya kısacık süre gidecen gelecen biz kaç ay yaptık senin ki 27 gün diye biliyorum bir giydiğini bir daha giymezsin yıkama derdin olmaz bizim gibi parası olmayıp normal giden için daha zor.
- 03-05-2023, 12:39:14Değişen bir şey yok, bu işin zengini fakiri yok benim gözümde. Milyarder biri değilim çalışıp kazanıyorum çok şükür. Eski bedelli ücreti ile 6 ay hesabı yapılınca bedelli yapmak mantıklı geliyordu, yaptım. Bedellilere torpil el bebek gül bebek bakılıyor muhabbeti de yanlış. Normal er ne yapıyorsa bedelli de onu yapıyor.Ghostcastle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ek olarak 300 kişilik gruptan yazıyor gençler böyle bir söylenti var dönüş biletlerimizi erkenden mi keselim yoksa cuma günü olayı doğru mu diyorlar. O yüzden burda konu açıp insanları bilgilendirmek istedim. Benim için 2-3 günün önemi yoktur. 1 Hafta fazla durunca bir şey değişmez hayatımda. - 03-05-2023, 15:26:39Anladım kral, o zaman söylenti o cuma günü muhabbeti. Bizim çıkış 31 mayıs zaten çarşambaya denk geliyor. Cuma gününe kadar bekleme veya bir önceki cuma günü yapılma durumu düşük ihtimal. Ben gruptaki gençlere ne olur ne olmaz teslim olduktan sonra kesin biletlerinizi dedim. Mantıklı olan bu galiba.emrecanyk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle