Her Alayın belli zaman ve aralıklarda Alay İçtima töreni olur genelde de çarşamba olur öyle belli gün diye bir şart olmaz askeriye de kafalarına göre
Anladım kral, o zaman söylenti o cuma günü muhabbeti. Bizim çıkış 31 mayıs zaten çarşambaya denk geliyor. Cuma gününe kadar bekleme veya bir önceki cuma günü yapılma durumu düşük ihtimal. Ben gruptaki gençlere ne olur ne olmaz teslim olduktan sonra kesin biletlerinizi dedim. Mantıklı olan bu galiba.