Merhabalar arkadaşlar,
Özel bir firmada çalışıyorum. Genel müdürümüz benden bir ekosistem kurmamı istedi bu konuda belki tecrübesi olan arkadaşlardan yardım ve öneri bekliyorum.
İstekleri şu şekilde;
1- Kişiye özel görev ataması yapmak için bir uygulama ( bunun için trello kullanacağım gibi duruyor )
2- Kişilerle direk MSN gibi konuşma balonu oluşturup konuşmak.
Böyle bir ekosistem kurmak istiyor şirket içerisinde.
İş Yerinde Ekosistem Kurmak
6
●192