• 02-05-2023, 15:42:24
    #1
    Merhabalar arkadaşlar,

    Özel bir firmada çalışıyorum. Genel müdürümüz benden bir ekosistem kurmamı istedi bu konuda belki tecrübesi olan arkadaşlardan yardım ve öneri bekliyorum.

    İstekleri şu şekilde;

    1- Kişiye özel görev ataması yapmak için bir uygulama ( bunun için trello kullanacağım gibi duruyor )
    2- Kişilerle direk MSN gibi konuşma balonu oluşturup konuşmak.

    Böyle bir ekosistem kurmak istiyor şirket içerisinde.
  • 02-05-2023, 15:44:14
    #2
    Başlığa akvaryum yapmaya geldim. İçerik çok farklı çıktı
  • 02-05-2023, 15:44:32
    #3
    Jira programı var hocam ona da bir göz atın
  • 02-05-2023, 15:45:37
    #4
    Karınca çiftliği felan sandım, şirket içi crm sistemi çıktı
  • 02-05-2023, 15:47:31
    #5
    Lan mesenger veya discord kanalı kullanmıştım aynı görevde tavsiye ederim ve ortak drive kullanımını tavsiye ederim raporlamalar için
  • 02-05-2023, 15:58:19
    #6
    👑 UK ŞİRKETİ KUR 👑
    Başlık a heycanla tıkladım içerik 😁
  • 02-05-2023, 16:01:27
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Trello slack ve zapier 3 lüsüne bakın