Merhabalar arkadaşlar,

Özel bir firmada çalışıyorum. Genel müdürümüz benden bir ekosistem kurmamı istedi bu konuda belki tecrübesi olan arkadaşlardan yardım ve öneri bekliyorum.

İstekleri şu şekilde;

1- Kişiye özel görev ataması yapmak için bir uygulama ( bunun için trello kullanacağım gibi duruyor )
2- Kişilerle direk MSN gibi konuşma balonu oluşturup konuşmak.

Böyle bir ekosistem kurmak istiyor şirket içerisinde.