• 01-05-2023, 20:06:48
    #28
    @Report; konuyu kilitler misiniz gerginlik çıkıyor
  • 01-05-2023, 20:08:23
    #29
    Valentex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim her şeyim kanıtlıdir hiçbir şekilde yanlış davranışım yok gidip kontrol edebilirler sorun yok
    Yaw resmen ticaret puaniniz artsin diye yalandan baska bir yeni uyeyle birbirlerinize ticaret yapmis gibi puanlar vermissiniz para vs vermeden. Bari acik etme kendini. Onu da beceremiyosun. Kanitlarim var diyip duruyosun. Hadi goster o ticaret yapildigi tarihlerdeki 3 4 adet ayni kisiye atilmis odeme dekontlarini. Basbaya ban sebebisiniz. Ya kendi multi hesabin ya da cidden aenin gibi baska bir yeni ve sözde uyanik. Goster kardesim dekontlari. @Report;
  • 01-05-2023, 20:11:36
    #30
    Valentex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Report; konuyu kilitler misiniz gerginlik çıkıyor
    Daha konuyu kimin kikitleyecegini bilmiyosun. Bunun icin report çekiyorsun. Daha yeninuyesin. Hemen isin uckagidini deniyorsun. R10 nimettir. Şuranin degerini bilin.
  • 01-05-2023, 20:13:56
    #31
    erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha konuyu kimin kikitleyecegini bilmiyosun. Bunun icin report çekiyorsun. Daha yeninuyesin. Hemen isin uckagidini deniyorsun. R10 nimettir. Şuranin degerini bilin.
    Report çekince daha hzili oluyor ben bu şekilde yapıyorum isteyen de mod etiketler napim yani