Daha konuyu kimin kikitleyecegini bilmiyosun. Bunun icin report çekiyorsun. Daha yeninuyesin. Hemen isin uckagidini deniyorsun. R10 nimettir. Şuranin degerini bilin.
Report çekince daha hzili oluyor ben bu şekilde yapıyorum isteyen de mod etiketler napim yani