İyi forumlar,
Arkadaşlar bilgisayar mühendisliği 2.sinifim yaz dönemi için staj yapmamız gerekiyor. Tanıdıklarım olmadığı için buraya yazmaya karar verdim Denizli'de yada Balıkesir'de yardımcı olabilecekler var mı acaba ? Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
Bilgisayar mühendisliği staj başvurusu
4
●142
- 01-05-2023, 18:06:35Hocam direk bir kisiyle temasla olursa daha iyi olacağını düşünüyorum çünkü daha önce denedim pek sonuç alamadimKndWork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-05-2023, 18:13:55hocam site sizinse debugbar açık kalmış bilginizeKndWork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-05-2023, 18:40:02Yok banada r10 üzeri biri söyledi staj için bakabilirsin diyeMarkut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle