• 01-05-2023, 17:47:52
    #1
    İyi forumlar,
    Arkadaşlar bilgisayar mühendisliği 2.sinifim yaz dönemi için staj yapmamız gerekiyor. Tanıdıklarım olmadığı için buraya yazmaya karar verdim Denizli'de yada Balıkesir'de yardımcı olabilecekler var mı acaba ? Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
  • 01-05-2023, 17:48:41
    #2
    Bu siteye bir göz atın hocam
  • 01-05-2023, 18:06:35
    #3
    KndWork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu siteye bir göz atın hocam
    Hocam direk bir kisiyle temasla olursa daha iyi olacağını düşünüyorum çünkü daha önce denedim pek sonuç alamadim
  • 01-05-2023, 18:13:55
    #4
    KndWork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu siteye bir göz atın hocam
    hocam site sizinse debugbar açık kalmış bilginize
  • 01-05-2023, 18:40:02
    #5
    Markut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam site sizinse debugbar açık kalmış bilginize
    Yok banada r10 üzeri biri söyledi staj için bakabilirsin diye