İyi forumlar,
Arkadaşlar bilgisayar mühendisliği 2.sinifim yaz dönemi için staj yapmamız gerekiyor. Tanıdıklarım olmadığı için buraya yazmaya karar verdim Denizli'de yada Balıkesir'de yardımcı olabilecekler var mı acaba ? Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.