• 30-04-2023, 14:41:01
    #1
    Selamunaleyküm teknofest alanına nasıl giderim?
    Sefaköyde oturuyorum ama nasıl gidiliyor bilmiyorum.

    Yarın gidicem. Metrobüs durağından sadece İHA görebildim 🤣

  • 30-04-2023, 14:42:17
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Selam verseydin hocam 😂
  • 30-04-2023, 14:44:19
    #3
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam verseydin hocam 😂
    Verdim almıştır 🤣
  • 30-04-2023, 14:50:53
    #4
    Bugün çocukları götürecek dim 6 da kapanıyor Muş
  • 30-04-2023, 14:53:30
    #5
    HizliResim.Net
    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamunaleyküm teknofest alanına nasıl giderim?
    Sefaköyde oturuyorum ama nasıl gidiliyor bilmiyorum.

    Yarın gidicem. Metrobüs durağından sadece İHA görebildim 🤣

    Sefaköy den
    Şirinevler metro durağına git
    Metro ya bin
    Atatürk havalimanı durağında in
    Welcome to Teknofest
  • 30-04-2023, 14:59:25
    #6
    İstanbul'un fuarlarına festivalalrine dünyanın her yerinden insanlar gelir ama İstanbul'da yaşayanların çoğu ne yazık ki bunlardan bi haber...
  • 30-04-2023, 15:54:52
    #7
    intibah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstanbul'un fuarlarına festivalalrine dünyanın her yerinden insanlar gelir ama İstanbul'da yaşayanların çoğu ne yazık ki bunlardan bi haber...
    Bihaber değilim aslında sadece havalimanının neresinde yapılacağını bilmiyorum alan büyük olduğu için arabamda yok toplu ulaşım ile gidicem mecbur


    Engin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sefaköy den
    Şirinevler metro durağına git
    Metro ya bin
    Atatürk havalimanı durağında in
    Welcome to Teknofest
    Teşekkürler hocam dediğin gibi yapıcam evin önünden şirinevler metroya otobüsler geçiyor onla gidicem


    cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün çocukları götürecek dim 6 da kapanıyor Muş
    Yarın bitiyor hocam müsait olursan gidersin sen de.
    Erkenden gidin diyolar ama 12den sonraya kalanlar çok büyük kuyruklara kalıyormuş 3.5 saatte otoparktan çıkmışlar
  • 30-04-2023, 16:06:23
    #8
    [QUOTE=Gokenim;1085061232]Bihaber değilim aslında sadece havalimanının neresinde yapılacağını bilmiyorum alan büyük olduğu için arabamda yok toplu ulaşım ile gidicem mecbur
    Hocam sizin için demedim. Sizin haberiniz olmasa burdan sormazsınız
  • 30-04-2023, 16:19:16
    #9
    Çok trafik var onu diyebilirim.