Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamunaleyküm teknofest alanına nasıl giderim?
Sefaköyde oturuyorum ama nasıl gidiliyor bilmiyorum.

Yarın gidicem. Metrobüs durağından sadece İHA görebildim 🤣

Sefaköy den
Şirinevler metro durağına git
Metro ya bin
Atatürk havalimanı durağında in
Welcome to Teknofest