Selamunaleyküm teknofest alanına nasıl giderim?
Sefaköyde oturuyorum ama nasıl gidiliyor bilmiyorum.
Yarın gidicem. Metrobüs durağından sadece İHA görebildim 🤣
Sefaköy den
Şirinevler metro durağına git
Metro ya bin
Atatürk havalimanı durağında in
Welcome to Teknofest