• 29-04-2023, 23:05:16
    #1
    Platin üye
    Dikkatimi çeken bir şey var. Forumda neredeyse Kanva satmayan kimse yok. Eskiden öğretmen hesabı tedarik edilip, öğrenci satılıyor diyordum ama şimdilerde öğrenci + öğretmen beraber satıyor herkes. Benim anlamadığım, herkes Kanva satıyorsa, bu kadar Kanva'yı kim alıyor? Şaka bir yana ticari alanı hesap ve lisans satışı olan arkadaşları anlıyorum, saygı duyuyorum. Ben de zaman zaman kendilerinden alım yapıyorum, ama bu Kanva olayı sadece dikkatimi çekti, belli ki temin etmek çok kolay olan bir şey ki, herkes satıyor.
  • 29-04-2023, 23:06:31
    #2
    ben satmıyorum : D
    • Runaway
    Runaway bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 29-04-2023, 23:06:47
    #3
    Tedariği bilemem 20 tl verdim öğrenci aldım arada bi işe yarıyor
  • 29-04-2023, 23:06:57
    #4
    Bence sanal kart ile aylık olarak alınıp, satılıyor ama bilgim yok. Öngörü.
  • 29-04-2023, 23:08:27
    #5
    👑 UK ŞİRKETİ KUR 👑


    Kanva candır
  • 29-04-2023, 23:08:30
    #6
    Talebi, mevcut arz çok rahat karşılamasına rağmen girişimci liseli dostlar alıyor sanırım. Gerçekten fazla var, kötü amacım yok ama birgün mesaj kutumu bir saatte doldurmak istersem;

    Tek yapmam gereken şey; “Kanva hesabı arıyorum, kimse satmıyor mu?” Adında başlık açmak
  • 29-04-2023, 23:09:18
    #7
    Ben satmıyorum
  • 29-04-2023, 23:10:38
    #8
  • 29-04-2023, 23:11:09
    #9
    Platin üye
    paranovastudio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Talebi, mevcut arz çok rahat karşılamasına rağmen girişimci liseli dostlar alıyor sanırım. Gerçekten fazla var, kötü amacım yok ama birgün mesaj kutumu bir saatte doldurmak istersem;

    Tek yapmam gereken şey; “Kanva hesabı arıyorum, kimse satmıyor mu?” Adında başlık açmak
    İşte benim de demek istediğim o ya hocam. Genç kardeşlerin yapılanı yapıyor olmasına lafım yok. Ancak daha farklı şeyler yanına ekleyip, özgün olurlarsa hem müşteri portföyleri genişler hem de herkesten farklı bir şey yapmış olur. Herkes 20 liraya Kanva satıyor şaka gibi. Trade alt limiti de 50 TL, trade de alamıyor örneğin yeni bir üye bu amaçla almaya kalksa.