Dikkatimi çeken bir şey var. Forumda neredeyse Kanva satmayan kimse yok. Eskiden öğretmen hesabı tedarik edilip, öğrenci satılıyor diyordum ama şimdilerde öğrenci + öğretmen beraber satıyor herkes. Benim anlamadığım, herkes Kanva satıyorsa, bu kadar Kanva'yı kim alıyor? Şaka bir yana ticari alanı hesap ve lisans satışı olan arkadaşları anlıyorum, saygı duyuyorum. Ben de zaman zaman kendilerinden alım yapıyorum, ama bu Kanva olayı sadece dikkatimi çekti, belli ki temin etmek çok kolay olan bir şey ki, herkes satıyor.