Talebi, mevcut arz çok rahat karşılamasına rağmen girişimci liseli dostlar alıyor sanırım. Gerçekten fazla var, kötü amacım yok ama birgün mesaj kutumu bir saatte doldurmak istersem;
Tek yapmam gereken şey; Kanva hesabı arıyorum, kimse satmıyor mu? Adında başlık açmak
İşte benim de demek istediğim o ya hocam. Genç kardeşlerin yapılanı yapıyor olmasına lafım yok. Ancak daha farklı şeyler yanına ekleyip, özgün olurlarsa hem müşteri portföyleri genişler hem de herkesten farklı bir şey yapmış olur. Herkes 20 liraya Kanva satıyor şaka gibi. Trade alt limiti de 50 TL, trade de alamıyor örneğin yeni bir üye bu amaçla almaya kalksa.