• 29-04-2023, 22:11:41
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bir epin sitesine 405tl bakiye yükledim yüklemeden önce de sordum kimlik talebiniz vs oluyor mu diye yok dediler.

    1 hafta geçti harcamak isteyince kimlik istiyorlar hayatımda daha saçma bir prosedür görmedim en başta bana diyin kimlik isteniyor diye

    Günlük 5 kişiye yapsalar 2k para ediyor.


    Edit: iade edin diyorum atmadan hiçbir işlem yapmayız diyorlar
  • 29-04-2023, 22:13:36
    #2
    Gerçekten saçmaymış. Bilindik bir platform mu?
  • 29-04-2023, 22:14:16
    #3
    Yönetici onayı bekliyor
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekten saçmaymış. Bilindik bir platform mu?
    Vatangame hocam bozumdan gelen bakiyeydi şimdi ben adama kimlik at mi diyim
  • 29-04-2023, 22:17:59
    #4
    İtemsatış'ta aynı
  • 29-04-2023, 22:18:51
    #5
    Yönetici onayı bekliyor
    Carlos1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İtemsatış'ta aynı
    Hocam bana işlem öncesi istenmiyor dendi ultra saçma sistem. Zaten fraud kontrol yapılıyor şimdi benim 400tlm çöp oldu