Bir epin sitesine 405tl bakiye yükledim yüklemeden önce de sordum kimlik talebiniz vs oluyor mu diye yok dediler.
1 hafta geçti harcamak isteyince kimlik istiyorlar hayatımda daha saçma bir prosedür görmedim en başta bana diyin kimlik isteniyor diye
Günlük 5 kişiye yapsalar 2k para ediyor.
Edit: iade edin diyorum atmadan hiçbir işlem yapmayız diyorlar
Saçma sapan prosedürler
4
●156
- 29-04-2023, 22:14:16Yönetici onayı bekliyorVatangame hocam bozumdan gelen bakiyeydi şimdi ben adama kimlik at mi diyimMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-04-2023, 22:18:51Yönetici onayı bekliyorHocam bana işlem öncesi istenmiyor dendi ultra saçma sistem. Zaten fraud kontrol yapılıyor şimdi benim 400tlm çöp olduCarlos1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle