Bir epin sitesine 405tl bakiye yükledim yüklemeden önce de sordum kimlik talebiniz vs oluyor mu diye yok dediler.

1 hafta geçti harcamak isteyince kimlik istiyorlar hayatımda daha saçma bir prosedür görmedim en başta bana diyin kimlik isteniyor diye

Günlük 5 kişiye yapsalar 2k para ediyor.


Edit: iade edin diyorum atmadan hiçbir işlem yapmayız diyorlar