Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bir epin sitesine 405tl bakiye yükledim yüklemeden önce de sordum kimlik talebiniz vs oluyor mu diye yok dediler.
1 hafta geçti harcamak isteyince kimlik istiyorlar hayatımda daha saçma bir prosedür görmedim en başta bana diyin kimlik isteniyor diye
Günlük 5 kişiye yapsalar 2k para ediyor.
Edit: iade edin diyorum atmadan hiçbir işlem yapmayız diyorlar