• 29-04-2023, 16:44:57
    #1
    Selamlar,
    Şuan çalışmış olduğum şirkette aktif olarak kullanmış olduğumuz Intranet sistemi tasarımı ihtiyaçlarımızı karşılaşamadığı için değiştirme kararı aldık.
    Prof. tasarımcılardan aldığımız fiyatlar abartı kaldığı için Metronic şablonu üzerinden bir tasarım yaptık.
    Ortaya alttaki gibi bir tasarım çıkardık, UI konusunda son kullanıcı olarak görüşleriniz önemli.
    Değiştirmemiz gereken, eksik yerleri söylemeniz bizim için çok önemli, şimdiden teşekkürler.
  • 29-04-2023, 16:52:33
    #2
    Sol menü bağlantıları orta yerine üste alınsa ve mavi rengi değişse çok güzel olur zira ana sayfaya odaklanmayı zorlaştırıyor onun dışında çok beğendim.
  • 29-04-2023, 16:55:24
    #3
    MuhammetDemirel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sol menü bağlantıları orta yerine üste alınsa ve mavi rengi değişse çok güzel olur zira ana sayfaya odaklanmayı zorlaştırıyor onun dışında çok beğendim.
    Teşekkür ederiz.
    Chrome eklentisi ile full-page olarak screenshot aldığı için menü bir garip gözükmüş.
    Aslında tarayıcı üzerinden giren bir kullanıcı menüyü alttaki gibi görüntülüyor.
  • 29-04-2023, 18:18:18
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Çok güzel tasarım, elinize emeğinize sağlık başarılı.
  • 29-04-2023, 23:42:08
    #5
    Eline sağlık hocam beğendim.