Selamlar,
Şuan çalışmış olduğum şirkette aktif olarak kullanmış olduğumuz Intranet sistemi tasarımı ihtiyaçlarımızı karşılaşamadığı için değiştirme kararı aldık.
Prof. tasarımcılardan aldığımız fiyatlar abartı kaldığı için Metronic şablonu üzerinden bir tasarım yaptık.
Ortaya alttaki gibi bir tasarım çıkardık, UI konusunda son kullanıcı olarak görüşleriniz önemli.
Değiştirmemiz gereken, eksik yerleri söylemeniz bizim için çok önemli, şimdiden teşekkürler.
