• 26-04-2023, 00:31:38
    #1
    Merhaba arkadaşlar. Ben Redmi Note 11 4G kullanıyorum ve bu gün arkadaşta Honor X9A gördüm aşırı derecede beğendim. En çok dikkatimi çeken telefonun orta fiyatlı olması ( bizim ülkede ) ve yana doğru eğilen ekranın olması oldu. Siz bu cihaz hakkında neler düşünüyorsunuz? Note 11 den X9A gelmek ne kadar mantıklı?
  • 26-04-2023, 00:34:00
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Tavsiye ederim kuzenim kullanıyor kamera yapısı inceliği kamerası ideal
    Bir üstü honor 70 ama gerekte yok pek