Merhaba arkadaşlar. Ben Redmi Note 11 4G kullanıyorum ve bu gün arkadaşta Honor X9A gördüm aşırı derecede beğendim. En çok dikkatimi çeken telefonun orta fiyatlı olması ( bizim ülkede ) ve yana doğru eğilen ekranın olması oldu. Siz bu cihaz hakkında neler düşünüyorsunuz? Note 11 den X9A gelmek ne kadar mantıklı?