• 25-04-2023, 17:53:02
    #1
    Selamlar R10 ailesi , paparaya para yatırmak istiyorum.Kredi kartıyla yatırma özelliği gelmiş.Fakat kredi kartı benim adıma değil.Bir sorun olurmu ? İlla kredi kartıyla papara hesabının aynı kişi adınamı olması lazım.
  • 25-04-2023, 17:53:32
    #2
    aynı kişi adına olması şart
  • 25-04-2023, 17:54:49
    #3
    Rfatdmr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynı kişi adına olması şart
    Şart değil kaç defa babamın kartından kendi papara hesabıma yatırdım.
  • 25-04-2023, 17:57:10
    #4
    OguzhanEzber adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şart değil kaç defa babamın kartından kendi papara hesabıma yatırdım.
    ben denediğimde hata vermişti
  • 25-04-2023, 18:01:54
    #5
    Bende aynı kişi olması şart diye biliyorum.
  • 25-04-2023, 18:04:13
    #6
    Merhaba, adınıza kayıtlı olmasına gerek yok. Direkt kart bilgilerini girerek para yatırabilirsiniz.