Selamlar R10 ailesi , paparaya para yatırmak istiyorum.Kredi kartıyla yatırma özelliği gelmiş.Fakat kredi kartı benim adıma değil.Bir sorun olurmu ? İlla kredi kartıyla papara hesabının aynı kişi adınamı olması lazım.