• 24-04-2023, 19:40:50
    #10
    Locker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ortalanmadı hocam.
    Yanlış yapıyorsundur birşeyi ortalanmadıysa bootstrap kullanımı böyledir. Site adresini at bakalım acilse.
  • 24-04-2023, 19:41:00
    #11
    Developer
    d-table mx-auto

    classlarını ekleyin mx-auto yazdığınız dive
  • 24-04-2023, 19:43:25
    #12
    rufiqcavadov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kapsayıcı div'e Flex yapısını ya da grid yapısını uygulayabilirsin.
    Kapsayıcı div'e derken? Bundan mı bahsediyorsunuz?

    Böyle mi?

    Yoksa böyle mi?

    Bunları kullandığımda böyle çıkmakta.
  • 24-04-2023, 19:44:46
    #13
    brown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    d-table mx-auto

    classlarını ekleyin mx-auto yazdığınız dive


  • 24-04-2023, 20:13:12
    #14
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    col-md-4 col-md-offset-4
    kullanabilirsin.