rufiqcavadov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kapsayıcı div'e Flex yapısını ya da grid yapısını uygulayabilirsin.
Kapsayıcı div'e derken? Bundan mı bahsediyorsunuz?

Böyle mi?

Yoksa böyle mi?

Bunları kullandığımda böyle çıkmakta.