• 24-04-2023, 09:50:58
    #1

    Selamlar,

    Gel kendin al mı diyorlar kibarca anlayamadım arkadaşlar :d
  • 24-04-2023, 09:51:42
    #2
    bence de öyle diyor
  • 24-04-2023, 10:00:59
    #3
    Evet, bizzat kendin şubeye gel al diyor hocam.

    Edit: Mesajın PTT'den geldiğine emin olun hocam gerçekten beklediğiniz gönderi varsa konum linkine tıklayın bazen sahte yapabiliyorlar
  • 24-04-2023, 10:09:48
    #4
    YahyaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence de öyle diyor
    yaziliman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet, bizzat kendin şubeye gel al diyor hocam.

    Edit: Mesajın PTT'den geldiğine emin olun hocam gerçekten beklediğiniz gönderi varsa konum linkine tıklayın bazen sahte yapabiliyorlar
    Evet gönderi vardı arkadaşlar, diğer kargolar vızır vızır dolaşırken bunlar saatlerce kuyruğa girip almanızı bekliyor demek. Devletin kurumu işte sözde teşekkürler ilginize
  • 24-04-2023, 10:38:29
    #5
    Hocam bu toplama merkezi oluyor genelde, senin alman gerek.
  • 24-04-2023, 19:38:28
    #6
    KeyCodE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu toplama merkezi oluyor genelde, senin alman gerek.
    Sağolun hocam öyleymis evet
  • 24-04-2023, 20:15:45
    #7
    Gönderen kişi şube teslim olarak yollamış bu nedenle gidip sizin almanız lazım