YahyaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence de öyle diyor
yaziliman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet, bizzat kendin şubeye gel al diyor hocam.

Edit: Mesajın PTT'den geldiğine emin olun hocam gerçekten beklediğiniz gönderi varsa konum linkine tıklayın bazen sahte yapabiliyorlar
Evet gönderi vardı arkadaşlar, diğer kargolar vızır vızır dolaşırken bunlar saatlerce kuyruğa girip almanızı bekliyor demek. Devletin kurumu işte sözde teşekkürler ilginize