• 24-04-2023, 00:37:16
    #1
    Arkadaşlar otelde bellboyluk yapan var mı ? Anlatırsa çok menmun olurum.
  • 24-04-2023, 00:37:56
    #2
    valelik yaptım. araç park ediyordum. bodrum, 2015..
  • 24-04-2023, 00:39:19
    #3
    askiyasakettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valelik yaptım. araç park ediyordum. bodrum, 2015..
    O zamanlar maaş bahşiş durumu nasıl dı hocam?
  • 24-04-2023, 00:40:55
    #4
    Konu sahibi izniyle ben de takipteyim, bu yaz yapmayı düşünüyorum Antalya'da
  • 24-04-2023, 00:48:02
    #5
    cakircagdasali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zamanlar maaş bahşiş durumu nasıl dı hocam?
    çok iyiydi hocam. 4 ay boyunca maaşıma dokunmadım.
  • 24-04-2023, 00:48:51
    #6
    askiyasakettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok iyiydi hocam. 4 ay boyunca maaşıma dokunmadım.
    Sayı olarak bahseder misin hocam ?
  • 24-04-2023, 00:49:58
    #7
    cakircagdasali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sayı olarak bahseder misin hocam ?
    2015' parasıyla 2 bin, 3 bin lira bahşiş düşüyordu hocam
  • 24-04-2023, 00:53:13
    #8
    askiyasakettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2015' parasıyla 2 bin, 3 bin lira bahşiş düşüyordu hocam
    çok iyii
  • 24-04-2023, 01:29:29
    #9
    Bahsettiğin bahşiş durumu her otelde aynı değil genel olarak şöyle oluyor aile otellerinde fazla bahşiş çıkmaz a*dult otellerde çalışmaya bak