Merhabalar sizce Trendyol ne kadar mantıklı arkadaşlar. Fiziksel ürün satışı için. Deneyimi olanlar yazarsa sevinirim
üretici olmadığınız sürece pazaryerlerine bulaşmanızı tavsiye etmem.
20 ₺ lik ürünü 99 ₺ ye satıyorsanız eğer hb de KDV+Komisyon+Kargo+Paketleme= Kalan 0
Kendi sitende sat herzaman. Ürüne guveniyorsan trendyola verdigin komisyona reklama ver en azindan marka bilinirligin artar yine aynı satarsın. Trendyolda rekabet olmayan kar marji yüksek ürünler kazandırır gerisi komple batırır farkında olmazsın
E -Ticaret olayı tamamen trendyol kontrolünde bu aralar hepsiburada acayip taksit kolaylığı sağlıyor ama trendyolda 10 satarsın diğerlerinde 1 . satacağın ürün 1000 tl altındaysa ve iade oranı yüksek kategoriyse örneğin giyim ,maliyetin en az 3 katı fiyat yazmalısın ki para kazanasın