SEILA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar sizce Trendyol ne kadar mantıklı arkadaşlar. Fiziksel ürün satışı için. Deneyimi olanlar yazarsa sevinirim
üretici olmadığınız sürece pazaryerlerine bulaşmanızı tavsiye etmem.
20 ₺ lik ürünü 99 ₺ ye satıyorsanız eğer hb de KDV+Komisyon+Kargo+Paketleme= Kalan 0