klip fena duruyor ya sizce nasıl ?
AyyıldızWeb bunu beğendi.
1 kişi bunu beğendi.
9
●366
neyse sesini beğenmeyerek bu adam rap yapmasın demek yanlış tamam benim söylediğim şeyde yanlış fakat adam underground onuda bilmek lazım.
Bizim ülkede son zamanlarda rap anlayışı çok farklı sefoya bile rap diyen var hatta en iyi rap ödülü bile almış ne alakaysa.
