Albayraktech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bu benim görüşüm. YD 12 yaşında çocuklar bile 10 dolarlık miclerle ne parçalar çıkarıyor. Sonuç olarak bu tartışılacak bir şeyde değil zaten siz dinlersiniz ben dinlemem bitti gitti
tabi haklısınız fakat onlar rap değil autotune Bizim ülkede son zamanlarda rap anlayışı çok farklı sefoya bile rap diyen var hatta en iyi rap ödülü bile almış ne alakaysa.