Aramızda kadınlarında olacağını düşündüğümden. Sormak istedim. Erkeklerde cevap verebilir yanlış anlaşılmasın.
Ben 2 ay önce bir şeye sinirlenip tırnaklarımı çok derinden kestim. Tırnaklarım uzadı ama beyaz uzadı.
Şimdi diyeceksiniz ki, zaten tırnak beyaz uzar.
Evet beyaz uzar ama tırnağımızın ucuna kadar pembe uzar pembe görünüm. Ondan sonra beyaz renk ile dışa doğru uzar.
Tırnağımın yarısından itibaren beyaz uzadı. Tırnak rengim ile uzamadı. Ne yapmam lazım başına gelen var mı?
Hastaneye gitmeden önce buraya sormak istedim.
3
●288
- 19-04-2023, 11:32:18Doktora gidebilirsin. Farklı bir öneri istiyorsan ChatGPT'ye sormak olabilir, genelde mantıklı cevaplar veriyor.
- 19-04-2023, 11:33:00Tırnak rengi diye birşey olmaz. Tırnak şeffaftır sizin alttaki deriniz pembe olduğu için siz deriye gelen kısmı pembe görür derisiz kısımda beyaz görürsünüz. Neden beyaz görüyorum derseniz uzun süre açık kalan deri beyazlamış olabilir. Tırnağının uzadıkça kestikce alttaki deri kendi rengini alacaktır. Daha pratik çözüm oje 😁