Aramızda kadınlarında olacağını düşündüğümden. Sormak istedim. Erkeklerde cevap verebilir yanlış anlaşılmasın.

Ben 2 ay önce bir şeye sinirlenip tırnaklarımı çok derinden kestim. Tırnaklarım uzadı ama beyaz uzadı.

Şimdi diyeceksiniz ki, zaten tırnak beyaz uzar.
Evet beyaz uzar ama tırnağımızın ucuna kadar pembe uzar pembe görünüm. Ondan sonra beyaz renk ile dışa doğru uzar.

Tırnağımın yarısından itibaren beyaz uzadı. Tırnak rengim ile uzamadı. Ne yapmam lazım başına gelen var mı?