• 16-04-2023, 20:06:00
    #1
    Merhaba arkadaşlar, bir şeyi merak ediyorum. Köy de yaşıyorum biraz daha dünyaya kapalı hayatım var . Buralarda insanlar " işte Almanya , İngiltere, ABD... Şöyle böyle insanlar aç , dünya bizi kıskanıyor" gibi sözlere ister istemez maruz kaldığım oluyor. Acaba sosyal, ekonomik ve kültürel olarak Avrupa'da yaşayan birisi biraz aydınlatabilir mi , bu cahili cidden hayat şartları nasıl ?
  • 16-04-2023, 20:14:30
    #2
    hayat; batıdadır.

    bitti.
  • 16-04-2023, 20:14:38
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Aynen insanlar açlıktan kendini kemiriyor. 1 aylık parasıyla iphone alabiliyor , 10 20 euroya uçaga biniyor. Gerçekten Türkiye'dekileri kıskanıyoruz.Ama ne yapıcan ya kurulu düzen olmasa 5 dk durmam