Merhaba arkadaşlar, bir şeyi merak ediyorum. Köy de yaşıyorum biraz daha dünyaya kapalı hayatım var . Buralarda insanlar " işte Almanya , İngiltere, ABD... Şöyle böyle insanlar aç , dünya bizi kıskanıyor" gibi sözlere ister istemez maruz kaldığım oluyor. Acaba sosyal, ekonomik ve kültürel olarak Avrupa'da yaşayan birisi biraz aydınlatabilir mi , bu cahili cidden hayat şartları nasıl ?