Aynen insanlar açlıktan kendini kemiriyor. 1 aylık parasıyla iphone alabiliyor , 10 20 euroya uçaga biniyor. Gerçekten Türkiye'dekileri kıskanıyoruz.Ama ne yapıcan ya kurulu düzen olmasa 5 dk durmam