Sizce hata mı yaptım... | R10+
78
●3.620
- 16-04-2023, 14:35:45hocam çok güldük. allah da seni güldürsün
mesaja dönüş ihtimali yok değil fakat ilk mesaj için çok abartılı ve bir kıza çok nadir atılan mesajlardan biridir böyle şeyler. Eğer dönüş yaparsa bil ki senden hoşlanmıştır veyahut dönüş yaparsa komikliğinden dönüş yapar. Ben kız olsam Bana böyle bir mesaj gelse komikliğinden dönüş yapardım
Konunun gelişmelerini bekliyor olacağım.
- 16-04-2023, 14:44:54Hocam özür dilerim. Mesaj çok iyi. Karşı türe bu kadar özenli davranmak seni de onu da kırar hocam. Sal git ya! Neysen osun. N'aptın hocam böyle.. Haha!
Ama dönmüyorsa boş ver gitsin ya! Çok kasmaya gerek yok. Dünya'nın yarısından çoğu kız zaten. Bol keseden var. Al gitsin birini. 😂😂 - 16-04-2023, 14:59:26
- 16-04-2023, 15:15:50Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.alfa erkek 1925
- 16-04-2023, 15:36:31Sevineyim mi üzüleyim mi bilemedimcezasahasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En azından sizi güldürebilmişim. Dönüş ihtimali yok gibi artık 2 gün geçti, konunun gelişmeside olmayacaktır muhtemelen. Bende bir iki gün daha bekleyip isteği geri çekerim mesajıda silerim yoluma bakarım
Hocam bu DM'e cevap vermeyen insana zaten WhatsApp'tan artık ne yazsak boş gibi. İnsan iyi kötü mutlaka yanıt verirdi.Gazapizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mesaja dönüş ihtimali yok değil fakat ilk mesaj için çok abartılı ve bir kıza çok nadir atılan mesajlardan biridir böyle şeyler. Eğer dönüş yaparsa bil ki senden hoşlanmıştır veyahut dönüş yaparsa komikliğinden dönüş yapar. Ben kız olsam Bana böyle bir mesaj gelse komikliğinden dönüş yapardım 