Hocam özür dilerim. Mesaj çok iyi. Karşı türe bu kadar özenli davranmak seni de onu da kırar hocam. Sal git ya! Neysen osun. N'aptın hocam böyle.. Haha!
Ama dönmüyorsa boş ver gitsin ya! Çok kasmaya gerek yok. Dünya'nın yarısından çoğu kız zaten. Bol keseden var. Al gitsin birini. 😂😂