hocam çok güldük. allah da seni güldürsün

mesaja dönüş ihtimali yok değil fakat ilk mesaj için çok abartılı ve bir kıza çok nadir atılan mesajlardan biridir böyle şeyler. Eğer dönüş yaparsa bil ki senden hoşlanmıştır veyahut dönüş yaparsa komikliğinden dönüş yapar. Ben kız olsam Bana böyle bir mesaj gelse komikliğinden dönüş yapardım

Konunun gelişmelerini bekliyor olacağım.
Sevineyim mi üzüleyim mi bilemedim

En azından sizi güldürebilmişim. Dönüş ihtimali yok gibi artık 2 gün geçti, konunun gelişmeside olmayacaktır muhtemelen. Bende bir iki gün daha bekleyip isteği geri çekerim mesajıda silerim yoluma bakarım
Bence whatsaptan adam akılı hisetiklerini yaz, ardından nasıl yazacağımı bilemedeğim için yapay zeka kullandığını falan yazıp durumu açıkla.
Hocam bu DM'e cevap vermeyen insana zaten WhatsApp'tan artık ne yazsak boş gibi. İnsan iyi kötü mutlaka yanıt verirdi.