• 16-04-2023, 12:52:28
    #46
    hocam bune
  • 16-04-2023, 13:49:51
    #47
    İlk önce kategoriye baktım.
  • 16-04-2023, 14:35:45
    #48
    hocam çok güldük. allah da seni güldürsün mesaja dönüş ihtimali yok değil fakat ilk mesaj için çok abartılı ve bir kız’a çok nadir atılan mesajlardan biridir böyle şeyler. Eğer dönüş yaparsa bil ki senden hoşlanmıştır veyahut dönüş yaparsa komikliğinden dönüş yapar. Ben kız olsam Bana böyle bir mesaj gelse komikliğinden dönüş yapardım Konu’nun gelişmelerini bekliyor olacağım.
  • 16-04-2023, 14:44:54
    #49
    Hocam özür dilerim. Mesaj çok iyi. Karşı türe bu kadar özenli davranmak seni de onu da kırar hocam. Sal git ya! Neysen osun. N'aptın hocam böyle.. Haha!

    Ama dönmüyorsa boş ver gitsin ya! Çok kasmaya gerek yok. Dünya'nın yarısından çoğu kız zaten. Bol keseden var. Al gitsin birini. 😂😂
  • 16-04-2023, 14:54:06
    #50
    Birkaç dakika öncesinde ufak bir şeye abartılı çıkışmıştım. Söylemlerim sizi kırdıysa üzgünüm mahiyetinde yazdığınız yazıyı düzenledim. Böyle cevap verdi.

  • 16-04-2023, 14:59:26
    #51
    Reis ben sana sonucu söyleyim; olumsuz. Direkt girip Selam yazmak varken niye böyle bir şey yazdın ki ben burdaki kızlara böyle bişey yazıcam da sonra yüzlerine bakamam Aga selam yazıp girsene direkt 1980'de yaşamıyoruz yani
    • kalipsotr
    kalipsotr bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 16-04-2023, 15:15:50
    #52
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    alfa erkek 1925
  • 16-04-2023, 15:19:39
    #53
    Bence whatsaptan adam akılı hisetiklerini yaz, ardından nasıl yazacağımı bilemedeğim için yapay zeka kullandığını falan yazıp durumu açıkla.
  • 16-04-2023, 15:36:31
    #54
    cezasahasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam çok güldük. allah da seni güldürsün mesaja dönüş ihtimali yok değil fakat ilk mesaj için çok abartılı ve bir kız’a çok nadir atılan mesajlardan biridir böyle şeyler. Eğer dönüş yaparsa bil ki senden hoşlanmıştır veyahut dönüş yaparsa komikliğinden dönüş yapar. Ben kız olsam Bana böyle bir mesaj gelse komikliğinden dönüş yapardım Konu’nun gelişmelerini bekliyor olacağım.
    Sevineyim mi üzüleyim mi bilemedim En azından sizi güldürebilmişim. Dönüş ihtimali yok gibi artık 2 gün geçti, konunun gelişmeside olmayacaktır muhtemelen. Bende bir iki gün daha bekleyip isteği geri çekerim mesajıda silerim yoluma bakarım

    Gazapizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence whatsaptan adam akılı hisetiklerini yaz, ardından nasıl yazacağımı bilemedeğim için yapay zeka kullandığını falan yazıp durumu açıkla.
    Hocam bu DM'e cevap vermeyen insana zaten WhatsApp'tan artık ne yazsak boş gibi. İnsan iyi kötü mutlaka yanıt verirdi.