Sizce hata mı yaptım... | R10+ - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sizce hata mı yaptım... | R10+
78
●
3.620
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Sizce hata mı yaptım... | R10+
1
2
3
4
5
6
7
8
Son
16-04-2023, 00:17:40
#19
Koray
Mesaj yanlış. Ayşe dershaneye gelmiyorsun herhalde daha sınavı salmadın umarım 😂 . Rahat ol bro
16-04-2023, 00:19:49
#20
SemihCAN
Bizi trolledigini dusunmek istiyorum. Lutfen oyle olsun.
16-04-2023, 00:20:49
#21
VBuMaSTeR
Zamane kızları için çok antipatik bir mesaj olmuş☺️ pek şansınız kalmamış gibi. Kıza kurtuluş savaşı gazisi dedesinden mesaj almış hissi uyandırmışsınız.
16-04-2023, 00:20:52
#22
kalipsotr
SemihCAN adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bizi trolledigini dusunmek istiyorum. Lutfen oyle olsun.
16-04-2023, 00:21:39
#23
AlperKaan
Mesajınızın ss'i kız grubuna atılmıştır hocam muhtemelen şu an konuşuluyordur beklemede kalın
16-04-2023, 00:27:47
#24
tanereker
İnstagramdan attığınız takip isteğinin karşılığını beklemeden mesaj atmanız bana göre hata
16-04-2023, 00:28:10
#25
Bilalizm
Hocam kusuruma bakmayın ama sanki biraz çok kasmışsınız yazdığınızı okurken edebiyatım şekillendi resmen
16-04-2023, 00:31:30
#26
MehmetSapmaz
Erkek adam 1000 tane kıza yazar 1 tanesi ile yoluna devam eder
16-04-2023, 00:33:18
#27
narcobi
Hocam valla maxigeyik sandım soru kategorisiymiş. Osmanlıca gibi yazmışsınız sanki😀 üstelemeyin bence. Umarım gönlünüzce olur
1
2
3
4
5
6
7
8
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler