Konu
Sizce hata mı yaptım... | R10+
16-04-2023, 00:33:18
#27
narcobi
Hocam valla maxigeyik sandım soru kategorisiymiş. Osmanlıca gibi yazmışsınız sanki😀 üstelemeyin bence. Umarım gönlünüzce olur