Konu
Sizce hata mı yaptım... | R10+
16-04-2023, 00:20:49
#21
VBuMaSTeR
Zamane kızları için çok antipatik bir mesaj olmuş☺️ pek şansınız kalmamış gibi. Kıza kurtuluş savaşı gazisi dedesinden mesaj almış hissi uyandırmışsınız.