• 14-04-2023, 16:14:52
    #1
    Merhaba arkadaşlar,

    Yandex kurum mailleri 17 nisan tarihi ile artık ücretli olacağı söyleniyor? Mevcut hesaplar bundan nasıl etkilenecek? Sistemde tanımlanmış bir tarife yok? Konu ile ilgili net bilgisi olan var mı?
  • 14-04-2023, 16:31:27
    #3
    Bende çok merak ediyorum. Hesabım bir kaç yıl önce oluşturulmuş Yandex 360 hesabıdır. Acaba bizim hesaplarda mı kısıtlanacak?
    Forumda Yandex 360 hesabı açanlar var şuanda, onlar etkilenmeyecek diyorlar. Anlayamadık bizde bu işi.
  • 14-04-2023, 16:33:12
    #4
    Veri Merkezi Hizmetleri
    https://www.alastyr.com/hosting/email-hosting mail hosting paketlerinde 1 ay ücretsiz sağlıyoruz ve Yandex'ten ücretsiz taşıma sağlamaktayız.
  • 14-04-2023, 16:34:13
    #5
    Şu an sisteme girip ödemede yapamıyoruz? Vergi numarası istiyor kabul etmiyor? Belgesiz diyoruz hata veriyor?

    Sistemde vermiş oldukları bir uyarı bile yok?
  • 14-04-2023, 16:35:38
    #6
    alastyr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.alastyr.com/hosting/email-hosting mail hosting paketlerinde 1 ay ücretsiz sağlıyoruz ve Yandex'ten ücretsiz taşıma sağlamaktayız.
    Hocam yandex'ten pahalıya satıyorsunuz size geçmemizdeki sebep nedir?
  • 14-04-2023, 19:32:17
    #7
    PATRON54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende çok merak ediyorum. Hesabım bir kaç yıl önce oluşturulmuş Yandex 360 hesabıdır. Acaba bizim hesaplarda mı kısıtlanacak?
    Forumda Yandex 360 hesabı açanlar var şuanda, onlar etkilenmeyecek diyorlar. Anlayamadık bizde bu işi.

    Şu etkilenmeyecek diyenler kim merak etmeye başladım açıkçası hangi bilgiye dayanarak söylüyorlar. Zira ben hangi koşullarda kapanır hangi koşullarda kapanmaz ya da duruma göre ne kullanılabilir alternatifler sunmaya çalışıyorum. Bana da diyorlar siz böyle diyorsunuz ama başkaları etkilenmeyecek dedi diyorlar bana da.