Merhaba arkadaşlar,
Yandex kurum mailleri 17 nisan tarihi ile artık ücretli olacağı söyleniyor? Mevcut hesaplar bundan nasıl etkilenecek? Sistemde tanımlanmış bir tarife yok? Konu ile ilgili net bilgisi olan var mı?
Yandex Mailler Ücretlimi Oldu?
6
●236
- 14-04-2023, 16:33:12https://www.alastyr.com/hosting/email-hosting mail hosting paketlerinde 1 ay ücretsiz sağlıyoruz ve Yandex'ten ücretsiz taşıma sağlamaktayız.
- 14-04-2023, 16:35:38Hocam yandex'ten pahalıya satıyorsunuz size geçmemizdeki sebep nedir?alastyr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-04-2023, 19:32:17PATRON54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şu etkilenmeyecek diyenler kim merak etmeye başladım açıkçası hangi bilgiye dayanarak söylüyorlar. Zira ben hangi koşullarda kapanır hangi koşullarda kapanmaz ya da duruma göre ne kullanılabilir alternatifler sunmaya çalışıyorum. Bana da diyorlar siz böyle diyorsunuz ama başkaları etkilenmeyecek dedi diyorlar bana da.
