Merhaba arkadaşlar,

Yandex kurum mailleri 17 nisan tarihi ile artık ücretli olacağı söyleniyor? Mevcut hesaplar bundan nasıl etkilenecek? Sistemde tanımlanmış bir tarife yok? Konu ile ilgili net bilgisi olan var mı?