Elinize sağlık hocam çok güzel olmuş. Lakin fontlarda biraz oynama yapılabilir diye düşünüyorum onun dışında ilk deneyiminize göre gerçekten güzel olmuş.
hocam tasarımdan hiç anlamam ancak font ben buraya ait değilim diye bağırıyor sanki geri kalan kısım çok güzel ama font ben burada olmayı hak etmiyorum diyor
hocam tasarımdan hiç anlamam ancak font ben buraya ait değilim diye bağırıyor sanki geri kalan kısım çok güzel ama font ben burada olmayı hak etmiyorum diyor
Hocam çok güzel olmuş. Elinize sağlık.
Png uzantılı hazır iconlar kullanarak mı yaptınız yoksa sıfırdan kendiniz mi oluşturdunuz? Ben de öğrenebilmek, yapabilmek için soruyorum. Aydınlatırsanız sevinirim.