Hocam çok güzel olmuş. Elinize sağlık.
Png uzantılı hazır iconlar kullanarak mı yaptınız yoksa sıfırdan kendiniz mi oluşturdunuz? Ben de öğrenebilmek, yapabilmek için soruyorum. Aydınlatırsanız sevinirim.