• 14-04-2023, 00:22:09
    #10
    Elinize sağlık,oran orantı ve font seçiminizi daha iyi yapabilirsiniz
  • 14-04-2023, 00:22:52
    #11
    adamı kandırmayın. berbet. 3d görsel güzel. yazı fontu tam bir rezalet
    • MrcExe
    MrcExe bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 14-04-2023, 00:22:53
    #12
    Elinize sağlık hocam çok güzel olmuş. Lakin fontlarda biraz oynama yapılabilir diye düşünüyorum onun dışında ilk deneyiminize göre gerçekten güzel olmuş.
  • 14-04-2023, 00:24:04
    #13
    Orada ilk defa deneyimim diye yazmışım okumuyorsunuz galiba.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adamı kandırmayın. berbet. 3d görsel güzel. yazı fontu tam bir rezalet
  • 14-04-2023, 00:32:19
    #14
    hocam tasarımdan hiç anlamam ancak font ben buraya ait değilim diye bağırıyor sanki geri kalan kısım çok güzel ama font ben burada olmayı hak etmiyorum diyor
  • 14-04-2023, 00:34:34
    #15
    Bağırma Fonttt
    ClkOfis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam tasarımdan hiç anlamam ancak font ben buraya ait değilim diye bağırıyor sanki geri kalan kısım çok güzel ama font ben burada olmayı hak etmiyorum diyor
  • 14-04-2023, 01:08:46
    #16
    Güzel hocam.
  • 14-04-2023, 03:08:00
    #17
    Hocam çok güzel olmuş. Elinize sağlık.
    Png uzantılı hazır iconlar kullanarak mı yaptınız yoksa sıfırdan kendiniz mi oluşturdunuz? Ben de öğrenebilmek, yapabilmek için soruyorum. Aydınlatırsanız sevinirim.