• 14-04-2023, 12:36:34
    olmuş baya bizimde
  • 14-04-2023, 12:54:17
    Slash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim eski hesabı dahil edersek 15 yıllık üyeyim aslındada işte 10 yıllık geçiniyoruz db silinmeden önce güzel bir hesabım vardı bir zamanlar db degisiminden sonra uçtu gitti
    aynı dertten müzdaribiz aslında benimde öyle olmuştu
  • 14-04-2023, 13:07:12
    benim de bayağı olmuş
  • 14-04-2023, 13:29:42
    çok güzel bir fikir bence
  • 14-04-2023, 13:35:31
    şaka maka burada büyüdük resmen (: en azından kullanıcı adımız bold olabilir ya da rengi farklı olabilir. toplasan kaç kişiyiz zaten. bizim gibi eskiler bilir r10 o kadar badireler atlattı ki, forumdan ayrılıp farklı forum kuranlar mı dersin, adminler arasında kavgalar mı dersin, db silinmeleri site çökmeleri mi dersin. tüm bu fırtınalardan alnımızın akıyla, yıkılmadan çıktıysak bunun bi madalyası olmalı bence de (:
  • 14-04-2023, 14:20:36
    Geleceği Kodluyoruz
    bize ak sakallı rozeti verilsin
  • 14-04-2023, 17:19:51
    siteye her girdiğimizde kırmızı halı animasyonu ve masaj salonlarında kullanılmak üzere hediye çeki gönderilse fena olmazdı
  • 14-04-2023, 18:46:00
    Vay be
  • 14-04-2023, 18:47:17
    aTKn94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sende benim gibi kullanıcı adını değiştirmek istiyor musun. Ergenlikte saçma bir isimle kayıt olmuşuz. Kaldık böyle
    Hiç sormayın hocam kaldık böyle