Bence eski üyelere ayrıcalık olmalı...
143
●8.186
- 14-04-2023, 12:54:17aynı dertten müzdaribiz aslında benimde öyle olmuştuSlash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-04-2023, 13:35:31şaka maka burada büyüdük resmen (: en azından kullanıcı adımız bold olabilir ya da rengi farklı olabilir. toplasan kaç kişiyiz zaten. bizim gibi eskiler bilir r10 o kadar badireler atlattı ki, forumdan ayrılıp farklı forum kuranlar mı dersin, adminler arasında kavgalar mı dersin, db silinmeleri site çökmeleri mi dersin. tüm bu fırtınalardan alnımızın akıyla, yıkılmadan çıktıysak bunun bi madalyası olmalı bence de (:
- 14-04-2023, 18:47:17Hiç sormayın hocam kaldık böyleaTKn94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
db silinmeden önce güzel bir hesabım vardı bir zamanlar db degisiminden sonra uçtu gitti